AdWords USA

AdWords USA, dlaczego warto skorzystać z usług naszej agencji?

Od wielu lat prowadzimy kampanie Google AdWords dla dużych i małych przedsiębiorstw. Dzięki temu możemy obecnie planować skuteczne działania. Wieloletnie doświadczenie i posiadana wiedza pozwalają zaoferować profesjonalne usługi, które sprzyjają wzrostowi zapytań ofertowych oraz wyników sprzedażowych. W czasie pierwszej rozmowy nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania i rozwieją wszelakie wątpliwości. Dobranie indywidualnej strategii i poprowadzenie kampanii AdWords w profesjonalny sposób będzie kluczem do sukcesu Twojej marki.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

REKLAMA I MARKETING USA - SKUTECZNE KAMPANIE

Google Ads Stany Zjednoczone

Przeczytaj, dlaczego warto eksportować swoje towary i usługi na rynek USA.

Dlaczego warto wybrać kampanię AdWords?

Prowadzenie działań marketingowych w internecie odgrywa ważną rolę ze względów sprzedażowych, jak i wizerunkowych. Reklama Google AdWords USA jest jednym z działań wartych uwagi. Dzięki niej masz możliwość dotarcia z reklamą Twojego produktu czy usługi do osób zróżnicowanych pod kątem zainteresowań, płci i lokalizacji. Tym samym możesz zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ reklama Twojego produktu dotrze do osób zróżnicowanych pod kątem posiadanych zainteresowań, lokalizacji i płci – to oznacza, że wyświetli się bezpośrednio osobom zainteresowanym usługami, jak Twoje. Przeprowadzenie kampanii Google AdWords przez specjalistów będzie działaniem w USA, które znacząco przyczyni się do rozwinięcia firmy. W Twoim zasięgu jest również wzrost ruchu na stronie i zapytań ofertowych.

Jak działają kampanie AdWords w USA?

Google AdWords umożliwia wyświetlanie użytkownikom reklam tekstowych po wpisaniu przez nich określonej frazy kluczowej w wyszukiwarkę. Dzięki Google AdWords można wyświetlać również reklamy graficzne na witrynach partnerów Google. Twoja reklama pojawi się na samej górze wyników wyszukiwania albo po ich prawej stronie. Koszty będą naliczone dopiero w momencie, kiedy w reklamę kliknie internauta. Reklama usług i produktów, które są promowane, nie będzie pojawiać się szerokiemu spektrum odbiorców mało zainteresowanych Twoją ofertą, a określonej grupie, wykazującej realne zainteresowanie podobnymi usługami. To pozwala dotrzeć do internautów, w chwili, kiedy potrzebują podobnych usług i produktów. Prowadzenie kampanii Google AdWords przez mało doświadczone osoby może nie przynieść spodziewanych efektów i sprawić nieco trudności. Dlatego warto skorzystać z pomocy specjalistów.

Jakie możliwości działań eksportowych możliwe są dzięki Google AdWords?

Google AdWords pozwala prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w sieci. Reklama będzie wyświetlać się użytkownikom jako jeden z wyników wyszukiwania po wpisaniu określonego słowa kluczowego. To stworzy szansę na dotarcie do użytkowników z USA w momencie, kiedy realnie będą potrzebować podobnych produktów, jak Twój. Reklama Twojego produktu lub usług ma szansę zaistnieć także w YouTube. Może zostać wyświetlona przed rozpoczęciem nagrania filmowego albo w jego trakcie. Z kolei wyświetlenie banerów reklamowych w sieci partnerskiej Google możliwe jest dzięki Google Display. Określenie zainteresowań odbiorców oraz ich lokalizacji i wieku pozwoli skutecznie dotrzeć z przekazem do konkretnej grupy docelowej. Reklama produktu lub usług może zostać zamieszczona również w Zakupach Google. W przypadku, kiedy chcesz dotrzeć do osób, które odwiedziły już kiedyś Twoją stronę, ale nie doszło do konwersji, możesz posłużyć się remarketingiem.

Zamów bezpłatną wycenę

Jakie Google AdWords stwarza możliwość działań eksportowych?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była widoczna na terenie USA, skontaktuj się z nami – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Zadzwoń: +48 88 487 4560

Specyfikacja działań

Rodzaje kampanii
  • Google Search
  • Google remarketing
  • Google YouTube
  • Google Display Network
  • Google Sponsored Promotion
  • Google Shopping

Strategia
  • indywidualna strategia kampanii
  • wyznaczenie celów kampanii
  • dobór narzędzi Google Ads
  • wskazówki optymalizacyjne do strony www pod kątem konwersji

Budowanie / Prowadzenie
  • dobór słów kluczowych
  • targetowanie reklam
  • tworzenie treści reklam
  • tworzenie banerów graficznych
  • tworzenie rozszerzeń reklamy
  • ilość optymalizacji konta
  • modyfikacja treści reklam
  • analiza skuteczności słów kluczowych
  • analiza wyników w Google Analytics
  • urządzenia (komputery, tablet, komórki)
  • doradztwo wdrożenia dodatkowych narzędzi
  • combotracker.pl (testowo)
  • optymalizacja feedu produktowego
  • monitoring konwersji

Raportowanie
  • liczba raportów w miesiącu
  • raporty wyników kampanii
  • raporty wyników z Google Analytics
  • konsultacje telefoniczne ze specjalistą Google

Czas trwania umowy: 3 miesiące |

od 600 zł netto miesiąc

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami