AdWords Szwecja

Adwords Szwecja obsługa, prowadzenie kampanii. Dlaczego warto zdecydować się na usługi naszej firmy?

Nasza agencja od bardzo dawna zdobywa doświadczenie z zakresu skutecznego prowadzenia kampanii Google AdWords dla dużych i mniejszych przedsiębiorstw. To sprawia, że nasze przeprowadzane działania są bardzo skuteczne. Nasze bogate doświadczenie i zdobyta wiedza umożliwiają prowadzenie działań marketingowych na wysokim poziomie. Podczas pierwszej rozmowy nasi profesjonaliści odpowiedzą na wszelkie zadane pytania i rozwieją wszelakie wątpliwości. Umiejętnie poprowadzona kampania AdWords i indywidualnie dobrana strategia to coś, co zapewni sukces Twojej firmie.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

REKLAMA I MARKETING SZWECJA - SKUTECZNE KAMPANIE

Google Ads Szwecja

Przeczytaj, dlaczego warto eksportować swoje towary i usługi na rynek szwedzki.

Dlaczego warto prowadzić kampanie AdWords?

Kampanie AdWords warto prowadzić nie tylko ze względów wizerunkowych, ale także sprzedażowych. Jedno z działań, które warto wykonywać, to prowadzenie kampanii Google AdWords. Dzięki takiej reklamie oferta Twojego produktu może dotrzeć do Klientów zróżnicowanych pod kątem wieku, płci i zainteresowań w Szwecji. Dzięki temu oferta Twojego produktu dociera docelowo do osób zainteresowanych produktami, takimi jak Twój. To z kolei pozwala zaoszczędzić Twój czas i pieniądze. Ustalenie budżetu dziennego stwarza możliwość monitorowania ponoszonych kosztów oraz skutecznego optymalizowania kampanii. Prowadzenie analiz pomaga w prowadzeniu efektywnych działań i przyczynia się w dużym stopniu do rozwoju biznesu w Szwecji. Wzrost ruchu na witrynie internetowej i wzrost zapytań ofertowych? To wszystko jest w Twoim zasięgu – zamów AdWords Szwecja!

Na czym polega kampania Google AdWords?

Google AdWords jest systemem reklamowym Google, dzięki któremu Twoja reklama tekstowa może pojawiać się w wynikach wyszukiwania Google oraz w sieci reklamowej (reklama graficzna). Reklama Twojej usługi lub produktu może pojawiać się użytkownikom na samej górze wyników wyszukiwania albo po ich prawej stronie. Może być wyświetlana także na stronach, które współpracują z Google. System AdWords opiera się na płaceniu dopiero po faktycznym kliknięciu użytkownika w reklamę. W odróżnieniu od reklamy w radio, Twoja reklama nie dociera do bardzo szerokiego grona odbiorców, którzy niekoniecznie są w 100 procentach zainteresowani Twoją usługą. Reklama wyświetli się danej osobie w momencie, kiedy potrzebuje danego produktu, co sprawia, że można szybko sprostać jej potrzebom. Niestety mało doświadczone osoby mogą mieć nieco problemów z odpowiednim ustawieniem i optymalizacją, dlatego warto skorzystać ze wsparcia profesjonalistów – AdWords Szwecja, znamy się na tym.

Jakie AdWords daje możliwości prowadzenia działań eksportowych?

Reklama Google AdWords umożliwia prowadzenie bardzo efektywnych kampanii w sieci. Reklama Twojego produktu pojawi się użytkownikowi po wpisaniu w wyszukiwarkę określonego słowa kluczowego. Dzięki temu istnieje bardzo duża szansa, że użytkownik ze Szwecji skorzysta z Twojej oferty, ponieważ zobaczy ją w momencie istnienia realnej potrzeby. Twoja reklama może pojawiać się także w serwisie YouTube. Twój materiał może być wyświetlany przed filmem albo w trakcie jego trwania. Dzięki Google Display Network Twój baner reklamowy pojawi się na stronach współpracujących z Google. Zdefiniowanie grupy odbiorców ze względu na płeć, zainteresowania i lokalizacje umożliwi prowadzenie skutecznych działań marketingowych. Remarketing sprawdzi się świetnie w przypadku osób, które odwiedziły Twoją stronę internetową, ale nie miała miejsca konwersja.

Zamów bezpłatną wycenę. Skontaktuj się z naszym doradcą w sprawie Google Adwords w Szwecji

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była widoczna na terenie Szwecji, skontaktuj się z nami – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Zadzwoń: +48 88 487 4560

Specyfikacja działań

Rodzaje kampanii
  • Google Search
  • Google remarketing
  • Google YouTube
  • Google Display Network
  • Google Sponsored Promotion
  • Google Shopping

Strategia
  • indywidualna strategia kampanii
  • wyznaczenie celów kampanii
  • dobór narzędzi Google Ads
  • wskazówki optymalizacyjne do strony www pod kątem konwersji

Budowanie / Prowadzenie
  • dobór słów kluczowych
  • targetowanie reklam
  • tworzenie treści reklam
  • tworzenie banerów graficznych
  • tworzenie rozszerzeń reklamy
  • ilość optymalizacji konta
  • modyfikacja treści reklam
  • analiza skuteczności słów kluczowych
  • analiza wyników w Google Analytics
  • urządzenia (komputery, tablet, komórki)
  • doradztwo wdrożenia dodatkowych narzędzi
  • combotracker.pl (testowo)
  • optymalizacja feedu produktowego
  • monitoring konwersji

Raportowanie
  • liczba raportów w miesiącu
  • raporty wyników kampanii
  • raporty wyników z Google Analytics
  • konsultacje telefoniczne ze specjalistą Google

Czas trwania umowy: 3 miesiące |

od 600 zł netto miesiąc

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami