AdWords Szwajcaria

Kampanie Adwords Szwajcaria obsługa. Dlaczego warto wybrać usługi naszej firmy?

Mamy duże doświadczenie w prowadzeniu kampanii w Google AdWords dla małych i większych przedsiębiorstw. To sprawia, że jesteśmy w stanie zaplanować skuteczne działania, które są efektywne. Zdobyta wiedza i doświadczenie pozwalają na realizowanie usług na bardzo wysokim poziomie, które pozwolą uzyskać więcej zapytań ofertowych i większy ruch na stronie. W czasie pierwszej rozmowy nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania i rozwieją wątpliwości. Odpowiednio poprowadzone działania z zakresu AdWords oraz indywidualnie dobrana strategia będą czymś, co zapewni sukces Twojej firmie.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

REKLAMA I MARKETING SZWAJCARIA - SKUTECZNE KAMPANIE

Google Ads Szwajcaria

Przeczytaj, dlaczego warto eksportować swoje towary i usługi na rynek szwajcarski.

Dlaczego warto skorzystać z reklamy Google AdWords?

Działania marketingowe w internecie warto prowadzi nie tylko ze względów wizerunkowych, lecz także sprzedażowych. Jednym z działań w sieci, na które warto poświęcić uwagę, jest reklama Google AdWords. Dzięki tej reklamie możesz dotrzeć bezpośrednio do potencjalnej grupy klientów ze Szwajcarii, która jest zróżnicowana ze względu na płeć, wiek i zainteresowania. Dzięki temu Twoja reklama dociera do osób wykazujących zainteresowanie ofertą, jak Twoja. Dzięki ustaleniu budżetu dziennego możesz monitorować ponoszone opłaty i sprawnie optymalizować kampanię. Analizy, które można prowadzić pomagają w jeszcze większym usprawnieniu kampanii. Wygenerowanie większego ruchu na stronie internetowej i większa ilość zapytań ofertowych? Tak, to wszystko można osiągnąć.

W jaki sposób działa Google AdWords?

Google AdWords to system reklamowy Google, dzięki któremu reklamy mogą być wyświetlane w wynikach wyszukiwarki Google oraz na stronach sieci reklamowej. Reklama Twojego produktu może wyświetlać się po prawej stronie wyników wyszukiwania lub na samej górze, a także na stronach partnerów Google. System Google AdWords opiera się na płatności, jednak dopiero za faktyczne kliknięcie w reklamę. W przeciwieństwie do reklamy w telewizji czy radiu, Twoja reklama nie jest kierowana do szerokiego grona odbiorców, którzy mniej lub bardziej będą zainteresowani Twoimi usługami, a do konkretnej grupy potencjalnych klientów. Reklama pojawi się oczom użytkownika w momencie, kiedy poszukuje podobnego produktu, dzięki temu można dotrzeć do niego w najbardziej optymalnym momencie (także w Szwajcarii). Mało doświadczone osoby mogą mieć nieco trudności z efektywnym ustawieniem kampanii oraz jej optymalizacją, dlatego warto skorzystać ze wsparcia doświadczonych specjalistów.

Jakie możliwości wsparcia działań eksportowych stwarza AdWords?

Reklama Google AdWords pozwala prowadzić w bardzo efektywny sposób działania w sieci. Reklama Twoich usług lub produktu wyświetli się użytkownikowi, po tym, kiedy wpisze on w wyszukiwarkę określoną frazę. Dzięki temu będzie istnieć bardzo duża szansa, że reklama będzie skuteczna, ponieważ zobaczy ją w momencie realnej potrzeby. Twoja reklama może być również wyświetlana w serwisie YouTube. Twój materiał o różnej długości może być wyemitowany przed filmem lub w jego trakcie. Za sprawą Google Display Network na stronie partnerów Google będzie widoczny Twój baner reklamowy. Zdefiniowanie grupy odbiorców ze względu na zainteresowania, płeć i wiek stworzy możliwość prowadzenia efektywnych działań marketingowych we Szwajcarii. Remarketing sprawdzi się z kolei w przypadku klientów, którzy byli już na Twojej witrynie, ale nie doszło wtedy do konwersji.

Zamów bezpłatną wycenę

Skontaktuj się z naszym doradcą w sprawie Google Adwords w Szwajcarii

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była widoczna na terenie Szwajcarii, skontaktuj się z nami – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Zadzwoń: +48 88 487 4560

Specyfikacja działań

Rodzaje kampanii
  • Google Search
  • Google remarketing
  • Google YouTube
  • Google Display Network
  • Google Sponsored Promotion
  • Google Shopping

Strategia
  • indywidualna strategia kampanii
  • wyznaczenie celów kampanii
  • dobór narzędzi Google Ads
  • wskazówki optymalizacyjne do strony www pod kątem konwersji

Budowanie / Prowadzenie
  • dobór słów kluczowych
  • targetowanie reklam
  • tworzenie treści reklam
  • tworzenie banerów graficznych
  • tworzenie rozszerzeń reklamy
  • ilość optymalizacji konta
  • modyfikacja treści reklam
  • analiza skuteczności słów kluczowych
  • analiza wyników w Google Analytics
  • urządzenia (komputery, tablet, komórki)
  • doradztwo wdrożenia dodatkowych narzędzi
  • combotracker.pl (testowo)
  • optymalizacja feedu produktowego
  • monitoring konwersji

Raportowanie
  • liczba raportów w miesiącu
  • raporty wyników kampanii
  • raporty wyników z Google Analytics
  • konsultacje telefoniczne ze specjalistą Google

Czas trwania umowy: 3 miesiące |

od 600 zł netto miesiąc

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami