AdWords Słowacja

Dlaczego warto wybrać właśnie nas?

Działamy od wielu lat, posiadamy więc odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads. Naszymi klientami były jak do tej pory zarówno małe, rodzinne firmy, jak i te duże, zatrudniające wiele osób. Wiemy co zrobić, aby kampania przyniosła oczekiwane przez naszego Klienta wyniki. Kiedy skontaktujesz się z nami, już podczas pierwszej rozmowy z reprezentującym nas specjalistą Google Ads ustalony zostanie wstępny plan działania. Przedstawisz swoje oczekiwania, a my opracujemy zarys strategii umożliwiającej osiągnięcie celu, który sobie postawiłeś. Podczas kolejnych rozmów i konsultacji plan ten nabierał będzie coraz bardziej konkretnego kształtu.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

REKLAMA I MARKETING SŁOWACJA - SKUTECZNE KAMPANIE

Google Ads Słowacja

Dlaczego warto jest podjąć próbę zaistnienia na rynku słowackim i czemu należy postawić na kampanię Google Ads?

Google Ads to skuteczne narzędzie marketingu. Umożliwia dotarcie do tej grupy potencjalnych klientów, na których zainteresowaniu szczególnie Ci zależy. Możesz określić grupę docelową swojego produktu lub usługi uwzględniając wiek, miejsce zamieszkania czy też to, czym interesują się osoby, które mogą być według Ciebie zainteresowane ofertą Twojej firmy. W ten sposób można być pewnym, że reklama Twojej działalności wyświetlać się będzie tylko osobom ze wskazanej grupy docelowej. Kampanię Google Ads charakteryzuje również to, że można ustalić dzienny budżet w taki sposób, aby odpowiadał on aktualnym możliwościom finansowym danej firmy.

Poprowadzona przez nas w profesjonalny sposób kampania spowoduje wzrost liczby odwiedzających stronę internetową Twojej firmy, a do tego będą to osoby ze wskazanej przez Ciebie wcześniej grupy docelowej. Nie musisz się więc obawiać tego, że będą to przypadkowi ludzie.

Na czym polega kampania Google Ads?

Kampania polega na tym, że komunikat reklamowy wyświetla się ponad wynikami wyszukiwania Google oraz na prawo od nich. Reklama w postaci grafiki wyświetlana jest również na stronach internetowych będących oficjalnymi partnerami Google Ads. Płacisz tylko i wyłącznie za efekt, czyli za kliknięcie w baner lub tekst przez osobę, którą zainteresowała Twoja reklama. Ponieważ wyświetlana ona będzie wyłącznie osobom ze wskazanej przez Ciebie grupy docelowej, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że wielu z tych internautów zdecyduje się na taki klik.

Można spróbować przeprowadzenia kampanii Google Ads samodzielnie. Jeżeli jednak nie masz doświadczenia w marketingu internetowym, to lepiej będzie powierzyć to zadanie specjalistom mającym odpowiednią wiedzę na ten temat.

W jaki sposób kampania Google Ads umożliwi Ci dotarcie ze swoja ofertą do potencjalnych klientów mieszkających na Słowacji?

Komunikat reklamowy promujący Twoją ofertę może wyświetlić się na stronie Google wtedy, gdy ktoś będzie szukał w wyszukiwarce frazy kluczowej. Oznacza to, że Twojemu potencjalnemu klientowi ze Słowacji reklama Twojej firmy wyświetli się dokładnie w tym momencie, kiedy potrzebuje on skorzystać z tej właśnie usługi lub poszukuje możliwości zakupu konkretnego produktu.

To jednak nie wszystko. Komunikat reklamowy promujący ofertę Twojej firmy może pojawić się również na Youtube. Będzie miał postać video i wyświetlony zostanie przed rozpoczęciem emisji danego filmu, lub też w trakcie jego trwania. Tutaj również obowiązywać będzie ta sama zasada, co w przypadku wyników wyszukiwania Google. Reklama wyświetli się tylko osobom należącym do ustalonej wcześniej grupy docelowej.

Istnieje również możliwość emisji Twojej reklamy w Zakupach Google. Jedną z opcji jest też zastosowanie remarketingu. Stosuje się go wtedy, gdy internauci ze Słowacji odwiedzili już Twoją stronę, ale nie dokonali żadnego zamówienia.

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem. Pomożemy Ci zaistnieć na rynku słowackim wykorzystując możliwości, jakie daje internet.

Zadzwoń: +48 88 487 4560

Specyfikacja działań

Rodzaje kampanii
  • Google Search
  • Google remarketing
  • Google YouTube
  • Google Display Network
  • Google Sponsored Promotion
  • Google Shopping

Strategia
  • indywidualna strategia kampanii
  • wyznaczenie celów kampanii
  • dobór narzędzi Google Ads
  • wskazówki optymalizacyjne do strony www pod kątem konwersji

Budowanie / Prowadzenie
  • dobór słów kluczowych
  • targetowanie reklam
  • tworzenie treści reklam
  • tworzenie banerów graficznych
  • tworzenie rozszerzeń reklamy
  • ilość optymalizacji konta
  • modyfikacja treści reklam
  • analiza skuteczności słów kluczowych
  • analiza wyników w Google Analytics
  • urządzenia (komputery, tablet, komórki)
  • doradztwo wdrożenia dodatkowych narzędzi
  • combotracker.pl (testowo)
  • optymalizacja feedu produktowego
  • monitoring konwersji

Raportowanie
  • liczba raportów w miesiącu
  • raporty wyników kampanii
  • raporty wyników z Google Analytics
  • konsultacje telefoniczne ze specjalistą Google

Czas trwania umowy: 3 miesiące |

od 600 zł netto miesiąc

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami