AdWords Norwegia

Adwords Norwegia – prowadzenie kampanii. Dlaczego warto zdecydować się na usługi naszej agencji?

Od bardzo dawna nasza agencja reklamowa zdobywa doświadczenie z zakresu prowadzenia skutecznych kampanii Google dla małych i dużych przedsiębiorstw. To pozwala na prowadzenie bardzo skutecznych działań nie tylko w Norwegii. Nasze bogate doświadczenie i wiedza pozwalają na oferowanie usług wysokiej jakości, które pozwolą zwiększyć ruch na stronie czy pozyskać zapytania ofertowe. Skutecznie poprowadzona kampania AdWords i kampania indywidualnie dopasowana to coś co pozwoli uzyskać sukces Twojej firmie. Możliwość prowadzenia dokładnych analiz pomaga w monitorowaniu efektów kampanii na bieżąco.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

REKLAMA I MARKETING NORWEGIA - SKUTECZNE KAMPANIE

Google Ads Norwegia

Przeczytaj, dlaczego warto eksportować swoje towary i usługi na rynek norweski.

Dlaczego warto korzystać z reklamy Google AdWords?

Działania marketingowe w Internecie warto prowadzić ze względów wizerunków, a także ze względów sprzedażowych. Jedno z działań, które jest warte uwagi, to kampania Google AdWords. Taka reklama pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów z Norwegii, którzy są zróżnicowani pod kątem płci, wieku i zainteresowań. Dzięki temu reklama Twojej usługi dociera do osób wykazujących zainteresowanie takimi usługami, a to pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy. Budżet dzienny stwarza możliwość monitorowania ponoszonych kosztów i skutecznego optymalizowania kampanii. Możliwość prowadzenia analiz pomaga w efektywnym prowadzeniu kampanii i przyczynia się w efekcie do rozwoju biznesu. Większa ilość zapytań ofertowych i wzrost ruchu na stronie internetowej? Tak, to wszystko jest możliwe.

Czym jest Google AdWords?

Google AdWords to system reklamowy Google, który stwarza możliwość wyświetlania w wynikach wyszukiwania Google reklam tekstowych oraz możliwość wyświetlania reklam graficznych w sieci reklamowej. Reklama Twoich usług czy produktów może być wyświetlana użytkownikom na samej górze wyników wyszukiwania albo po ich prawej stronie. Może być zamieszczona również na witrynach współpracujących z Google. Płatność w systemie Google AdWords odbywa się dopiero za faktyczne kliknięcia w reklamę. W odróżnieniu od reklamy w TV, Twoja reklama nie wyświetla się szerokiemu gronu odbiorców, którzy w większości mogą nie być zainteresowani reklamą. Reklama pojawia się użytkownikowi w momencie, kiedy poszukuje danych usług czy produktu, dlatego idealnie można sprostać wtedy jego potrzebom. Niedoświadczone osoby mogą mieć nieco trudności z uruchomieniem i optymalizacją kampanii, dlatego warto powierzyć takie działania w dobre ręce.

Jakie są możliwość prowadzenia działań eksportowych przy Google AdWords?

Reklama w Google AdWords pozwala prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w całej sieci, także Norwegii. Twoja reklama będzie wyświetlać się użytkownikom w momencie wpisania w wyszukiwarkę danego słowa kluczowego związanego z Twoimi usługami. To z kolei pozwoli dotrzeć do użytkownika bardzo celnie, ponieważ w momencie, kiedy potrzebuje on Twoich usług. Reklama Twoich usług i produktu może pojawiać się także użytkownikom YouTube. Twój materiał może zostać wyemitowany przed filmem lub w jego trakcie. Google Display Network stworzy możliwość wyświetlenia Twojego banneru reklamowego w serwisach współpracujących z Google. Określenie grupy odbiorców ze względu na płeć, zainteresowania i miejsce zamieszkania pozwoli przeprowadzić skuteczne działania marketingowe. W przypadku, kiedy osoba odwiedziła Twoją stronę, ale konwersja nie miała miejsca, wykorzystaj remarketing.

Zamów bezpłatną wycenę

Skontaktuj się z naszym doradcą w sprawie Google Adwords w Norwegii

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była widoczna na terenie Norwegii, skontaktuj się z nami – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Zadzwoń: +48 88 487 4560

Specyfikacja działań

Rodzaje kampanii
  • Google Search
  • Google remarketing
  • Google YouTube
  • Google Display Network
  • Google Sponsored Promotion
  • Google Shopping

Strategia
  • indywidualna strategia kampanii
  • wyznaczenie celów kampanii
  • dobór narzędzi Google Ads
  • wskazówki optymalizacyjne do strony www pod kątem konwersji

Budowanie / Prowadzenie
  • dobór słów kluczowych
  • targetowanie reklam
  • tworzenie treści reklam
  • tworzenie banerów graficznych
  • tworzenie rozszerzeń reklamy
  • ilość optymalizacji konta
  • modyfikacja treści reklam
  • analiza skuteczności słów kluczowych
  • analiza wyników w Google Analytics
  • urządzenia (komputery, tablet, komórki)
  • doradztwo wdrożenia dodatkowych narzędzi
  • combotracker.pl (testowo)
  • optymalizacja feedu produktowego
  • monitoring konwersji

Raportowanie
  • liczba raportów w miesiącu
  • raporty wyników kampanii
  • raporty wyników z Google Analytics
  • konsultacje telefoniczne ze specjalistą Google

Czas trwania umowy: 3 miesiące |

od 600 zł netto miesiąc

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami