AdWords Dania

Reklama w wyszukiwarkach w Danii – za pomocą Google AdWords
Dlaczego warto skorzystać z usług naszej agencji?

Nasza agencja posiada długoletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords dla dużych i małych przedsiębiorstw. Dzięki temu można planować skuteczne działania przynoszące spodziewane efekty. Doświadczenie, które posiadamy, pozwala oferować naszym klientom z Danii profesjonalne usługi, które świadczymy na wysokim poziomie. W czasie pierwszej rozmowy z naszym profesjonalistą zostaną rozwiane wszelakie wątpliwości i zostanie udzielona odpowiedź na wszystkie pytania. Kluczem do rozwoju Twojej firmy będzie indywidualnie dobrana strategia i skutecznie poprowadzone działania.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

REKLAMA I MARKETING DANIA - SKUTECZNE KAMPANIE

Google Ads Dania

Przeczytaj, dlaczego warto eksportować swoje towary i usługi na rynek duński.

Dlaczego warto zdecydować się na kampanię AdWords?

Dbanie o działania marketingowe w sieci jest istotne ze względu wizerunkowego, a także sprzedażowego. Jedno z działań wartych uwagi to reklama Google AdWords Dania. Pozwala dotrzeć do klientów zróżnicowanych ze względu zainteresowań, miejsca zamieszkania, wieku czy płci. Pozwala to na zaoszczędzenie dużej ilości czasu i środków finansowych, gdyż reklamy docierają tylko do osób, które są już zainteresowane danym produktem lub usługą. Dzięki ustaleniu budżetu dziennego można dopasować kampanię do potrzeb i wymagań każdej osoby.

To wszystko pozwala na prowadzenie przez naszych specjalistów efektywnej kampanii Google AdWords, która pozwoli rozwinąć Twój biznes w Danii. Pozyskanie większego ruchu na stronie i wzrost liczby zapytań ofertowych? Pomożemy Ci to uzyskać.

Jakie Google AdWords stwarza możliwości działań eksportowych?

Google AdWords Dania pozwala prowadzić bardzo efektywne kampanie w Internecie. Twoje reklama może pojawiać się użytkownikom w wynikach wyszukiwania Google, kiedy wpiszą oni w wyszukiwarkę określoną frazę kluczową. Dzięki temu masz możliwość dotrzeć do klientów w Danii w chwili, kiedy wykazują istnienie potrzeby skorzystania z usług, jak Twoje.

Reklama Twojego produktu może wyświetlić się w serwisie YouTube. Materiał video może wyświetlać się w trakcie oglądania filmu przez internautę. Google Display pozwoli z kolei na wyświetlenie banneru reklamowego w serwisach należących do sieci partnerskiej Google. Zdefiniowanie wieku, płci i zainteresowań pozwoli dotrzeć bezpośrednio do grupy docelowej.

Reklama Twojego produktu i usług może wyświetlać się także w Zakupach Google, bez względu na te reklamy, które są wyświetlane w witrynach sieci partnerskiej Google oraz w sieci wyszukiwania. W sytuacji, kiedy użytkownik odwiedził już Twoją stronę, ale nie dokonał zakupu czy nie doszło do złożenia zapytania ofertowego, skorzystaj remarketingu.

Na czym polega kampania Google AdWords?

Google AdWords jest systemem reklamowym, który stwarza możliwość eksponowania użytkownikom reklam tekstowych po tym, kiedy wpiszą daną frazę w wyszukiwarkę oraz reklam graficznych na witrynach partnerów Google. Reklamy tekstowe wyświetlają się na górze lub po prawej stronie wyników wyszukiwania. Naliczanie kosztów odbywa się dopiero po kliknięciu użytkownika w reklamę. Reklama Twojego produktu wyświetla się grupie osób, która już wyraziła w pewien sposób zainteresowanie takimi usługami, jakie oferujesz. Dzięki temu możesz sprostać potrzebom użytkowników, poprzez oferowanie im swoich usług w chwili, kiedy ich potrzebują.

Uruchomienie kampanii reklamowej (Adwords Dania) oraz optymalizowanie przez osoby niedoświadczone może przysporzyć nieco trudności i nie być skuteczne. Dlatego warto powierzyć to zadanie profesjonalistom.

Skontaktuj się z naszym doradcą w sprawie Google Adwords w Danii

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była widoczna na terenie Danii, skontaktuj się z nami – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Zadzwoń: +48 88 487 4560

Specyfikacja działań

Rodzaje kampanii
  • Google Search
  • Google remarketing
  • Google YouTube
  • Google Display Network
  • Google Sponsored Promotion
  • Google Shopping

Strategia
  • indywidualna strategia kampanii
  • wyznaczenie celów kampanii
  • dobór narzędzi Google Ads
  • wskazówki optymalizacyjne do strony www pod kątem konwersji

Budowanie / Prowadzenie
  • dobór słów kluczowych
  • targetowanie reklam
  • tworzenie treści reklam
  • tworzenie banerów graficznych
  • tworzenie rozszerzeń reklamy
  • ilość optymalizacji konta
  • modyfikacja treści reklam
  • analiza skuteczności słów kluczowych
  • analiza wyników w Google Analytics
  • urządzenia (komputery, tablet, komórki)
  • doradztwo wdrożenia dodatkowych narzędzi
  • combotracker.pl (testowo)
  • optymalizacja feedu produktowego
  • monitoring konwersji

Raportowanie
  • liczba raportów w miesiącu
  • raporty wyników kampanii
  • raporty wyników z Google Analytics
  • konsultacje telefoniczne ze specjalistą Google

Czas trwania umowy: 3 miesiące |

od 600 zł netto miesiąc

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami