AdWords Czechy

Obsługa kampanii AdWords w Czechach. Dlaczego powinienem skorzystać z usług waszej agencji?

Nasza agencja od bardzo dawna zdobywa doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords dla większych, jak i mniejszych przedsiębiorstw. Pozwala to wykonywać skuteczne działania, które są bardzo efektywne. Posiadana wiedza i zdobyte doświadczenie stwarzają możliwość oferowania naszym klientom z Czech wysokiej jakości usług świadczonych na wysokim poziomie. Podczas pierwszej rozmowy nasz profesjonalista udzieli odpowiedzi na wszelakie pytania i rozwieje wszystkie wątpliwości. Kluczem do sukcesu i rozwoju Twojego przedsiębiorstwa będzie strategia indywidualnie dobrana i skutecznie prowadzone działania.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

REKLAMA I MARKETING BELGIA - SKUTECZNE KAMPANIE

Google Ads Czechy

Przeczytaj, dlaczego warto eksportować swoje towary i usługi na rynek czeski.

Dlaczego warto prowadzić kampanie Google AdWords?

Działania marketingowe są istotne ze względu wizerunkowego, a także sprzedażowego. Jedno z działań, na które warto zwrócić uwagę, to kampania Google AdWords. Stwarza możliwość dotarcia do klientów z reklamą, którzy są zróżnicowani ze względu na płeć, wiek, miejsce zamieszkania czy zainteresowania. Pozwala to zaoszczędzić dużo środków, a także czasu, bowiem reklamy wyświetlają się tylko osobom, które wykazują zainteresowanie danymi usługami. Z kolei możliwość ustalenia budżetu dziennego pozwala dostosować kampanię do potrzeb oraz wymagań każdego przedsiębiorcy.

To wszystko pozwala na prowadzenie przez naszych specjalistów kampanii Google AdWords w bardzo efektywny sposób, co pozwoli skutecznie rozwinąć Twój biznes w Czechach. Pozyskanie większego ruchu na witrynie WWW i wzrost liczby zapytań ofertowych będzie całkowicie możliwe.

Jak działają kampanie Google AdWords?

Google AdWords to system reklamowy. Dzięki niemu można eksponować użytkownikom reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania oraz reklamy graficzne na stronach witryn partnerów Google. Reklamy tekstowe wyświetlają się na samej górze wyników wyszukiwania oraz po ich prawej stronie. Naliczanie kosztów za kampanię odbywa się dopiero w momencie, kiedy użytkownik kliknie w reklamę. Co ważne, Twoja reklama nie pojawia się szerokiemu gronowi odbiorców, którzy nie są przeważnie zainteresowani Twoimi usługami, a docelowej grupie, która wykazuje zainteresowanie takimi produktami, jak Twoje. Dzięki temu możesz sprostać potrzebom użytkownikom poprzez oferowanie im swoich usług w chwili, kiedy ich potrzebują.

Uruchomienie kampanii AdWords i jej optymalizacja przez osoby bez doświadczenia może być nieco trudne i niewystarczająco efektywne. Dlatego warto skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Jakie istnieją możliwości działań eksportowych w Google AdWords?

Dzięki Google AdWords można prowadzić bardzo skuteczne kampanie w sieci. Reklama Twojego produktu może wyświetlać się internautom w momencie, kiedy wpiszą w pasek wyszukiwania daną frazę kluczową. Pozwala to na dotarcie do potencjalnych klientów w Czechach w momencie, kiedy wykazują istnienie realnej potrzeby skorzystania z usług, jakie oferuje Twoja firma.

Reklama Twoich usług i produktu może się wyświetlać również na platformie YouTube. Materiał video o różnej długości może pojawić się internaucie przed lub w trakcie oglądania filmu. Na wyświetlenie baneru reklamowego w sieci partnerskiej Google pozwala z kolei Google Display. Zdefiniowanie grupy odbiorców ze względu na płeć, wiek i lokalizację pozwoli dotrzeć bezpośrednio do określonej grupy.
Reklama Twojego produktu lub usługi ma także szansę pojawić się w Zakupach Google bez względu na reklamy, które wyświetlają się w witrynach partnerów Google i na reklamy w sieci wyszukiwania. W sytuacji, kiedy chcesz dotrzeć do osób z Czech, które już były na Twojej stronie, ale nie dokonały konwersji, możesz posłużyć się remarketingiem.

Skontaktuj się z naszym doradcą w sprawie Google Adwords w Czechach

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była widoczna na terenie Czech, skontaktuj się z nami – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Zadzwoń: +48 88 487 4560

Specyfikacja działań

Rodzaje kampanii
  • Google Search
  • Google remarketing
  • Google YouTube
  • Google Display Network
  • Google Sponsored Promotion
  • Google Shopping

Strategia
  • indywidualna strategia kampanii
  • wyznaczenie celów kampanii
  • dobór narzędzi Google Ads
  • wskazówki optymalizacyjne do strony www pod kątem konwersji

Budowanie / Prowadzenie
  • dobór słów kluczowych
  • targetowanie reklam
  • tworzenie treści reklam
  • tworzenie banerów graficznych
  • tworzenie rozszerzeń reklamy
  • ilość optymalizacji konta
  • modyfikacja treści reklam
  • analiza skuteczności słów kluczowych
  • analiza wyników w Google Analytics
  • urządzenia (komputery, tablet, komórki)
  • doradztwo wdrożenia dodatkowych narzędzi
  • combotracker.pl (testowo)
  • optymalizacja feedu produktowego
  • monitoring konwersji

Raportowanie
  • liczba raportów w miesiącu
  • raporty wyników kampanii
  • raporty wyników z Google Analytics
  • konsultacje telefoniczne ze specjalistą Google

Czas trwania umowy: 3 miesiące |

od 600 zł netto miesiąc

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami