AdWords Chiny

Obsługa i prowadzenie kampanii AdWords w Chinach. Dlaczego powinienem skorzystać z usług waszej firmy w prowadzeniu kampanii reklamowej na terenie Chin?

Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords dla małych i dużych firm zaczęliśmy zdobywać już od bardzo dawna. To wszystko pozwala nam planować aktualnie skuteczne działania. Zdobyta wiedza i wieloletnie doświadczenia pozwalają proponować naszym Klientom profesjonalne usługi, przyczyniające się do wzrostu wyników sprzedażowych i zapytań ofertowych. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania podczas pierwszej rozmowy i rozwieją wszelakie wątpliwości. Odpowiednia strategia i umiejętnie poprowadzona kampania AdWords będą kluczem do rozwoju Twojego biznesu.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

REKLAMA I MARKETING W CHINACH - SKUTECZNE KAMPANIE

Google Ads Chiny

Przeczytaj, dlaczego warto eksportować swoje towary i usługi na rynek chiński.

Dlaczego warto wybrać kampanię Google AdWords?

Działania marketingowe prowadzone w sieci spełniają bardzo ważną rolę ze względów sprzedażowych, jak i wizerunkowych. Działaniem wartym uwagi jest reklama Google AdWords Chiny. Pozwala ona na dotarcie z reklamą Twojego produktu albo usługi do osób zróżnicowanych pod kątem lokalizacji, posiadanych zainteresowań czy płci. Dzięki temu oszczędzasz czas i pieniądze, gdyż reklamy docierają bezpośrednio do osób wykazujących zainteresowanie takimi produktami, jak Twój. Powierzenie kampanii Google AdWords w Chinach doświadczonym specjalistom będzie działaniem przyczyniającym się w dużym stopniu do rozwinięcia biznesu. Dzięki kampanii zauważysz wzrost zapytań ofertowych i większą ilość generowanego ruchu.

W jaki sposób działają reklamy w Google AdWords?

Google AdWords stwarza możliwość wyświetlania reklam tekstowych po wpisaniu przez internautę danej frazy kluczowej w pole wyszukiwarki, a także wyświetlanie na stronach partnerów Google graficznych banerów. Reklama promowanej strony pojawi się na samej górze wyników wyszukiwania albo w prawej części strony. Koszty za reklamę będą naliczane dopiero wtedy, kiedy w reklamę kliknie internauta. Reklama nie będzie docierać do szerokiego grona odbiorców, którzy w małym stopniu mogą być zainteresowani Twoją ofertą, bowiem reklama wyświetli się sprecyzowanej, wąskiej grupie odbiorców, wykazujących zainteresowanie podobnymi usługami. Dzięki temu docierasz do potencjalnych klientów w momencie, kiedy potrzebują Twojej usługi. Uruchomienie kampanii i jej optymalizacja sprawia niedoświadczonym osobom nieco trudności i nie jest zbyt efektywna. Dlatego warto skorzystać ze wsparcia profesjonalistów.

Jakie możliwość działań eksportowych możliwe są dzięki Google AdWords?

Google AdWords stwarza możliwość prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w Internecie. Reklamy będą prezentowane użytkownikom jako jeden z wyników wyszukiwania po wpisaniu przez nich danego słowa kluczowego w pole wyszukiwania. To stwarza doskonałą szansę do dotarcia z reklamą do użytkowników, którzy w danym momencie wykazują autentyczną potrzebę skorzystania z Twoich usług. Twoja reklama może również pojawić się w serwisie YouTube. Może zostać wyemitowana w trakcie oglądania filmu albo przed jego rozpoczęciem. Na zamieszczenie banneru reklamowego w serwisach partnerów pozwala z kolei Google Display. Wybranie zainteresowań odbiorców, płci i wieku w dużym stopniu zwiększy szansę skutecznego dotarcia do potencjalnych klientów. Reklama może również pojawić się w Zakupach Google. W sytuacji, kiedy chcesz dotrzeć do osób, które już były gościem na Twoim stronie, ale nie złożyły zapytania ofertowego, możesz wykorzystać remarketing.

Skontaktuj się z naszym doradcą w sprawie Google Adwords w Chinach

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była widoczna na terenie Chin, skontaktuj się z nami – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Zadzwoń: +48 88 487 4560

Specyfikacja działań

Rodzaje kampanii
  • Google Search
  • Google remarketing
  • Google YouTube
  • Google Display Network
  • Google Sponsored Promotion
  • Google Shopping

Strategia
  • indywidualna strategia kampanii
  • wyznaczenie celów kampanii
  • dobór narzędzi Google Ads
  • wskazówki optymalizacyjne do strony www pod kątem konwersji

Budowanie / Prowadzenie
  • dobór słów kluczowych
  • targetowanie reklam
  • tworzenie treści reklam
  • tworzenie banerów graficznych
  • tworzenie rozszerzeń reklamy
  • ilość optymalizacji konta
  • modyfikacja treści reklam
  • analiza skuteczności słów kluczowych
  • analiza wyników w Google Analytics
  • urządzenia (komputery, tablet, komórki)
  • doradztwo wdrożenia dodatkowych narzędzi
  • combotracker.pl (testowo)
  • optymalizacja feedu produktowego
  • monitoring konwersji

Raportowanie
  • liczba raportów w miesiącu
  • raporty wyników kampanii
  • raporty wyników z Google Analytics
  • konsultacje telefoniczne ze specjalistą Google

Czas trwania umowy: 3 miesiące |

od 600 zł netto miesiąc

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami